fredag 27 augusti 2010

Tänk om jag..

... hade haft förmågan att bilda mig en uppfattning om saker i förväg & kunnat föreställa mig saker. Då hade mitt skafferi varit klart idag..
Istället så får Anders riv ner mitt hyllan & köpa fler hyllplan. För igår när han stod & borrade mätte & sågade som mest så insåg jag att vi måste ha 4 inte 3 hyllplan. Blev alldeles för långt emellan med bara 3.




Så nu kommer det nog va klart först på typ söndag... :-( Får skylla mig själv.


Varför är jag så kass på att se en bild framför mig? Dålig fantasi?? Samma med ögonmåttet. Kan inte se om en bräda är 1 eller 2 meter. Måste mäta... Kan det bero på det där dåliga hembrygda vinet vi drack på Hultsfred 1997 eller dom fruktansvärt vidriga oboy groggarna i min ungdom? ;-)

2 kommentarer:

  1. O´boy-groggar??????/Mamma

    SvaraRadera
  2. Ja tyvärr serverades det inte Champagne på marathon festerna i Kyrkhult.. ;-) Förlåt mamma! :-D

    SvaraRadera