tisdag 16 mars 2010

Ännu mer 1:a gången...

Fast idag gäller det mig..

Fick på mina förta "gamla" jeans för 1:a gången idag, dom är knäppta, det gör skit ont (funkar bara att ha på i 1 timme eller så) och är sjukt tighta men....... DOM ÄR PÅ!!!

Tanken att testa dom slog mig igår när jag kollade på Agnes bilder från när hon va som Astrid är nu dvs 3½ mån. Då fanns det en bild på mig m dessa jeansen på, oxå då för 1:a gången. Trodde ALDRIG att det skulle gå lika snabbt denna gången. ALDRIG!! Men kroppen är makalös på att läka & hämta sig.
Sen har jag iofs en härligt degig mage kvar. Men den tog iaf närmare 9 mån innan den dragit ihop sig någolunda sist. Men va fasen.. Spelar ingen roll. Bara att stoppa ner den i byxorna. ;-) Men det är skönt att ha lite mer i jeans lådan att välja på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar