onsdag 3 mars 2010

Trött!

Har precis beslutat att det blir vilodag idag. Allt tyder på att min kropp behöver det. Tog ½ timme innan jag ens orkade masa mig ur sängen, Agnes stog redan & ryckte i grinden och Astrid låg och snackade med handen.
När jag väl kom ner och skulle fixa frukost kunde jag INTE hitta min älskade apelsinmarmelad. Letade & flyttade om i kylen om & om igen i nästa 5 minuter. En marmeladburk kan ju inte bara försvinna. När jag väl gav upp och tillslut ringer till Anders med hopp om att han sett den så hittar jag den på bänken. Har redan plockat fram den och även passerat den 2 ggr när jag tryckte ner rostbrödet. Är ju nästan så man blir rädd för sig själv.

Så idag blir det riktig lökar dag! Dvs kaffe, slösurf och en bäbisvarm lunchvila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar