fredag 26 mars 2010

Mammabikten

Snart är det dags igen.... MAMMABIKTEN!! Va där förra året och det va riktigt trevligt & bra föreläsare. Enda som jag tycker är väldigt dåligt denna gången är att det är den 30 Maj dvs en fredag. Inte lätt att komma loss då, har ju 2 barn att ta hand om. Sambon jobbar ju. Man kanske skulle be honom ta ledigt för det vore sjukt kul att gå igen!

UPDATE!! Hur kass kan man va!? Amningshjärna!! Skulle precis maila dom som arrangerar det hela och beklaga mig lite över att jag skulle missa det i år pga val av datum. Dubbel kollade i almanackan & upptäckte till min glädje att jag kollat fel sist. DEN 30 MAJ ÄR EN SÖNDAG!!! Weeeha! Tur att jag inte fick iväg mailet. Hade lätt kunnat bli lite pinsamt. :-) Så mammabikten 30 Maj. Dvs en söndag.. KUL KUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar