onsdag 17 mars 2010

Tyyysssstnad!!

Känns som om jag suttit i bilen hela dagen.

Skulle köra in & lämna "albatrossen" och skriva ut oss från Astrid Lindgren idag. Astrid mår mycket bättre!! :-) Allt gick toppen efter att ha letat parkering i en halv evighet bara, slutade på plan 1 dvs längst ner i P-garaget!

Påväg hem mot soffan, tvätthögen & kaffet så ringer dom från avd Q80. Saknas en sladd!! Och i samma sekund minns jag hur Agnes ropade när jag höll på att packa ihop "albatrossen" & bäbis för att åka mot dagis!! Den ligger hemma på matbordet.. Gaaah! Hur trött kan man bli på sig själv...
Så det blev hem igen in byta blöja, amma & ut i bilen igen. Inom "gyllene bågen" för 2 svettiga cheese burgare till lunch. :-S Köra tillbaka in till Solna. Som tur va hittade jag iaf bättre parkering nu. Snicksnacka lite och sen ut i bilen igen.
Nu va det ingen idé att åka hem & försöka vila utan vi körde till ICA & handla mat och tog en sväng förbi HM för att köpa en ny pyjamas. Astrid växer så det knakar.
Sen va kl nästan 14 så efter att ha rensat ur bilen så bar det av till dagis igen..

Kul dag!!!

Imorgon blir det iaf MIKA konsert som jag längtat efter sen Oktober. Tyvärr utan min syster som brutit armen. Så min kära sambo får ställa upp & följa med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar