måndag 15 mars 2010

Idag blir en lugn & härligt händelselös dag..

Vi går runt här i myskläder och gör ingenting. Jag & Agnes leker "äta mat", pusslar lite & leker m Astrid när hon är vaken. Och när tillåtelse ges så slö surfar jag lite.. Då brukar Agnes leka lite m Astrid istället.
Hände något tårdrypande idag. Agnes & Astrid lekte i gymmet i v-rummet då hörde jag Agnes säga till Astrid: "Älske dej, Astrid" Herregud höll på att bryta ihop & börja stor tjuta. :-D Finaste storasystern!



Syrrorna gymmar ihop!


Agnes lägger pussel på Astrid som håller på att somna.



Verkar va på bättringsvägar med den där RS skiten. Skööönt! Va lite problem m slem i morse igen men tack vare "albatrossen" löste det sig snabbt och hon är glad & nöjd & har sovit endelFm. Så glad att jag fått låna den och att möjligheten ens finns...


Nu sover Astrid igen & Agnes tar en paus i leken och kollar lite DORA utforskaren. Stor favoriten! Och jag ta mig en kaffe & bloggar lite.. Skön dag alltså!

I Torsdags: Agnes leker DORA! m Rygga & kartan. :-)

1 kommentar:

  1. jag dör!! vad sööt hon är, äkta syskon kärlek!!! Kram IDa

    SvaraRadera