onsdag 24 mars 2010

Lite shopping..



Förra veckan klickade jag hem 2 st "inlägg" till nya vagnen på BARNLYCKA. Jätte fina och varma & så blir det lite lättare att hålla vagnen ren.




Senaste tradera fynden har varit till Agnes faktiskt. Har helt snöat in på "gamla" (2-3år) Lindex tunikor av olika slag..

Senaste fyndet.



Agnes (med traderafynd på) bjuder moster Maja på Lunch i sin koja i köket.





Igår när jag va i Täby C råkade jag trilla in på GINA och hittade denna underbara blusen. Jag brukar kunna hejda mig en denna gången gick det inte. Och värsta är att den finns i en annan färg oxå. Tror jag måste trilla in & köpa den oxå. 149kr är inte så blodigt.



Blev en liten sväng till Lindex härom dagen oxå. Kunde inte låta bli att köpa matchande kläder till tjejerna. :-) Och så blev det en pyjamas till lilla & kläder till Agnes att ha på dopet.

3 kommentarer:

  1. Superhärliga färger på kläderna =)

    Din blogg blev vårfin med alla blommorna =)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Lindex har jääättefina kläder nu! Det gillar vi! =)
    Och tradera är alltid bara att ha också=)

    SvaraRadera
  3. Ja det behövs lite färg både på bloggen & kläderna i detta gråa slask vädret. Gillar både vinter & vår men önskar man slapp den gråa sträckan emellan årstiderna. Hatar slask!

    SvaraRadera