lördag 20 mars 2010

Dagen idag!

Astrid fick för första gången smaka gröt. Visst hon är bara 3½ månader men hon blir inte mätt på vad jag har att ge (bara att inse) & vägrar ersättning, så då blir det gröt. Och hon verkade faktiskt gilla det. Vi stoppade efter typ 4-5 skedar. Så får vi se hur magen reagerar. Katrinplommonpure är inköpta. :-) (Kaos diskbänken i bakgrunden bjuder jag på)

Så här trött och gosig blev man efter 4-5 skedar gröt & ammning. Kan inte minnas sist när hon somnade vid bröstet. Ser det som ett bra tecken. Skulle kunna äta upp dom där fina knubbiga armarna.

Sen åkte vi ut til Arlanda för att möta Farmor & Farfar m vänner som kom från Thailand. Medans vi väntade åt vi glass & drömde oss bort i "sky city". Och Agnes kollade på flygplan & bilar.



Fyndade lite på loppisen. 2 st rejäla "persedelpåsar" för 50kr, för båda.



Lite bilmuta i form av salta pinnar löser dom suraste minerna. :-)

Trots att min dag började vid 06:30 så känner jag mig rätt pigg. Hoppas att det är förkylningen som släpper. Har iofs haft en super mysig familjedag. kan va det oxå!

Idag får Anders natta Agnes så slipper jag somna. Kylen är laddad m dipp & grönsaker och snart börjar "körslaget". Blir en mysig Lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar