tisdag 23 mars 2010

Ny åkomma

Efter RS, förkylningar & öroninflammation har jag drabbats av den fruktade "Bloggtorkan". Har suttit här och stirrat på skärmen i ½ timme nu. Enda jag kommit mig för är att testa lite nya bakgrunder men inte ens det får jag loss..

Hoppas jag piggnar till snart. ;-)

Imorgon bär det av till BVC, främst för att prata mat . Fast idag gjorde hon framsteg. Både pumpad mjölk & lite ersättning från flaska slank ner.. Kanske att det vänder igen.
Eller så är hon jätte hungrig. Det jag pumpade ut imorse såg inte för fett ut när det stått i kylen några timmar(separerar sig lite då). Nästan genomskinligt i botten & knappt någon "grädde" på toppen. Så Minimjölk it is!! Trist!

Nu bli det sova. Får slänga upp bilderna på barnens senaste upptåg & dagens shopping imorgon ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar