fredag 5 mars 2010

Thailand..

I morse vinkade vi av svärföräldrarna som "mellanlandade" hos oss innan det bar ut till Arlanda för att åka till Thailand... JAG VILL OXÅ!!!

För 1½år sen va vi där Jag, Anders & Agnes. Vilken härlig resa det va och Åhhh vad jag skulle vilja göra om den i höst. Grymt sätt att va tillsammans heeela familjen utan städ, disk och alla måsten som finns här hemma. Vi får väl se hur det blir med det. Men drömma måste man få gör...




Då jag är riktigt flygrädd så va det tack vare dessa jag över huvudtaget kom upp i luften. Va sjukt nära att avboka dagen innan.


På promenad på Raily Beach tror jag. Bärselen köpte vi på Täby loppis för 50 spänn. Funkade även toppen i svamskogen den hösten.

Att resa med med barn va toppen kul och lätt. En massa välling & burkmat i bagaget. Vatten kokare köpte vi där.

Undrar ifall det är lika lätt m en 10mån & en 3 åring! ;-)

1 kommentar:

  1. Hihi kul att jag kunde hjälpa till :) Jag bor mitt ute på landet, med 7 km till närmsta affär och bara grusvägar och gupp så långt ögat når ;)

    Här fungerar den kanon, i alla fall som enkelvagn, lillebror/lillesyster har ju inte kommit ännu men eftersom de går så bra som singelvagn så är jag inte det minsta orolig för att den skulle bli något problem som syskonvagn. Tycker t om den fungerar bättre än den trehjuling (quinny) vi haft till dottern sen tidigare i snö och grus.

    Kramar

    SvaraRadera