måndag 16 november 2009

BARA FÖR ATT....

vi just nu i några veckor bara har en bil (I-landsproblem) & Anders har den enda till jobbet ikväll. Så blev jag suuuuper sugen på att baka. Hittade ett recept i helgens"leva & bo" på ett skållat fröbröd. Ser så gott ut... Tyvärr saknas det rågkross hemma & att gå till affären funkar bara inte med denna kroppen. Om jag ens skulle klara mig hem igen så skulle det inte ens finnas energi till att öppna jästpaketet. Brödet tar typ 5 timmar totalt att baka m skållning & jäsning och allt så nu är det ändå för sent. Och imorgon är bilen m Anders hela dagen sååååå......på Onsdag ska jag baka. Det gäller att ha mål & viktiga saker uppbokade så här när man väntar. Och på Fredag ska jag till barnmorskan igen.. Nu blev det nästan lite körigt här. ;-) Får nog ta och ladda med en sov-dag imorgon då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar