måndag 23 november 2009

VAB..

Agnes hade feber igår och hostade lite... Fick en släng av influensa-panik direkt.. INTE NU!!! När du vill älskade ungen, men inte precis nu. Fick förvärkar direkt (bara för att) och började direkt fundera på hur man löser en sådan sits?? Vad händer om Agnes får svinis nu? Vem vill/kan VAB:a henne då om vi måste föda? Vad händer med mig & bäbisen om jag blir dålig? snittar dom då? vill INTE ha hosta & snittärr samtidigt. :-S Eller om Anders blir sjuk lagom till förlossningen? Får jag föda ensam då? Fixar det INTE utan Anders!! 10000 frågor snurrade runt i skallen.. Sen somnade jag och idag när vi vaknade va Agnes feberfri. Tack gode ... Blir en dag hemma för att va på säkra sidan.
Kan inte bara bäbisen komma ut. Nojjar ihjäl mig över ALLT som kan gå fel just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar