söndag 1 november 2009

Lite bättre idag..

Så här långt iaf.
Varit vaken sen kl 05:20 då Agnes kom tassandes in och ubrister i ett glatt - HEJ, Mamma! Underbara sötaste gladaste skitunge. (varför sover du inte?)
Så det va kört att somna om. Så nu har vi två legat i soffan sen dess och läst bok, kollat lite på tv & slöat.
Humöret känns iaf lite stabilare idag, än så länge. Fast jag fick nyss syn på nedräknings grejen här till höger. (hur tänkte jag när jag satte dit den?) 14 dar kvar till BF!! Kan jag iofs absolut stå ut med & kanske njuta lite av sista tiden med magen . Sen tog pessimisten över och räknade till lite. Dvs om jag kör en repris på övertiden så kan det alltså betyda att det är 1 månad kvar innan detta "välsignade tillstånd" är över. :-S Känns inte lika festligt!

Nu ska jag servera frukost till mitt lilla barn & sen får vi se vad denna dagen har att erbjuda.
Vet att ikväll kommer Agnes mini-mostrar (mina kära dubbelkusiner) ut & firar hennes 2-årsdag! Trevligt trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar