söndag 8 november 2009

Seg Söndag..

Förmiddagen flöt på bra. Men efter besöket på ICA Kvantum blev allt lite upp & ner. Vi kom hem liiiite för sent och åt därför oxå lunchen lite för sent + att jag mutat Agnes m 2 barn-bananer på ICA så hon va nog rätt mätt. Så hennes lilla men ack så viktiga ½ timmes sömn uteblev vilket betyder sur, irriterad & övertrött gnäll plutt. Det i kombination m trött, tung, foglossnings mamma är inte nån "match made in heaven" precis.. Så stämningen har vart sådär nu på eftermiddagen. Men men, nu är vi kompisar igen.

Idag är dagen då bäbis leverans skulle ske enligt dom första uträkningarna på FL & hos barnmorskan. Men så kom ultraljuds tanten & flyttade fram mig 1 vecka. Jag kan gå med på en kompromiss här och föda om 3½ dag. Det är okej. ;-D

Min lilla gymnast kullerbyttar in i kökssoffan.




Ikväll har jag dirigerat Anders genom "garderobsfixet" & "lilla toan pimpningen". Så nu har jag något att göra imorgon. Sortera in kläder & piffa.. :-) Lagom ansträngande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar