torsdag 26 november 2009

Ingen press alls...

När jag väntade Agnes så va det just "idag" på BF+11 som det började så smått m "teckenblödning" & små ont (fast det har jag ju haft i några veckor nu). Så man kan ju alltid hoppas att man har en "härmapa" i magen.. Usch va besviken jag kommer va ikväll. :-S

Vaknade kl 4:44 när Anders första klocka ringde för första gången idag. Snooze-kungen!
Masade mig upp vid halv 6 och har ätit frukost och läst nättidningen.. Agnes sover än. Funderar på vad man ska hitta på idag. Har ju ingen bil tyvärr, annars hade jag nog övervägt att åka till Granit i "Stinsen" och handla lite grejer till adventsljusstaken. Tänker inte ha mossa i den i år utan kryddor. :-)

Jag som sagt att jag skiter i 1.a advent och inte ens tänker kolla åt Jul-lådorna innan bäbisen är ute har blivit omvänd av Anders som planerat adventspyntning på söndag, så det är väl bara att foga sig och hänga på. Skönt att han tar tag i det för jag orkar inte...
Hoppas han fixar lite lussebullsbakning oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar