onsdag 4 november 2009

Hur jag än vrider och vänder...

så kan ja inte komma fram till något klokt beslut som känna 100% ang den där vaccineringen.
Och min läkare är inte anträffbar för frågor inte ens över telefon förän torsdag. :-S

Försöker hålla mig till infon som finns på smittskydds institutet & vårdguidens hemsida men smaskiga löpsedlar från kvällstidningarna finns överallt. Och klibbar lixom fast i ens undermedvetna.

Och det är inte utan att man nojjar ännu mer nu när man haft små ont i halsen till & från en vecka & nu börjat hosta oxå. Fast jag är rätt säker att det bara är en förkylning.

Blir tokig!!

2 kommentarer:

  1. Stort tack för din fina kommentar hos mig, sånt värmer verkligen! :)

    SvaraRadera
  2. TACK för fina kommentarer! Hoppas att din också kommer snart, det är verkligen värt all väntan! När var det beräknat?
    Jag håller med om influensan, vågar ju knappt gå ut! Dumma löpsedlar!

    SvaraRadera