fredag 6 november 2009

Ananas-Myth! busted.

Inga värkar av ananas.. Enda som hände va att det kliade i hela munnen. Så illa att jag va tvungen ;-) att kyla ner mig med marängsviss till S.O.S Gute.
.

Har tom varit en lugn natt. bara vaknat någon enstaka gång.

Idag blir det besök hos BM. Hoppas blodtrycket är bättre idag.. Och att bäbisen är fixerad och jag är öppen 8 cm. Och när vi ändå håller på med helt realistiska önskningar... Så hoppas jag att jag gått ner 10kg så jag ligger på sk "normal viktuppgång".. :-D Ha ha ha !! Eller hur! Speciellt när man går på marängsviss dieten! För någon månad sen sa BM att viktuppgången kan stanna upp. Jag skrattade åt henne.
Det är tänkt att vara sista gången idag men jag misstänker att jag kommer rulla dit den 20:e oxå.

1 kommentar:

  1. Hoppas att marangsvissen satte bättre fart! Annars rekommenderar jag räksmörgås. :D

    SvaraRadera