måndag 2 november 2009

Lättja!

Har haft en obeskrivligt lat & skön dag so far... Legat i soffan & avverkat 2 filmer & 1 avsnitt av Topmodel. Utan att somna! Känner mig skönt utvilad idag trots att jag varit vaken inatt (dock bara 1 timme). Och mitt lilla bacillmonster i halsen verkar ha flyttat över till Anders som idag klagade på halsont. Jag känner mig mycket bättre! :-)

Och det dåliga samvetet över disken, tvätten osv knackade inte på förän 20 min innan slutet på "Djävulen bär Prada" & jag lyckades ignorera det filmen ut! Otroligt!!

Nu sa jag ta itu med disk & tvätt sen en dusch & hämta mitt älskade troll på dagis!
Och ikväll är BÄSTA programmet "Halv åtta hos mig" tillbaka efter 2 veckors uppehåll!!
Underbar start på veckan!!! Humör svängningar? jag? neeeejdå! ;-)
Okej jag kan klämma fram något negativt.. Jag har fått halsbränna! Riktigt oskönt! Men det är bara på kvällen så något bra med det oxå! :-)


Vaaaar är Agnes någonstans?? Hallå?

TITTUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar