torsdag 12 november 2009

Inte alls kul.

Detta kan va dagens I-landsproblem. Men det spelar ingen roll, känns lika trist ändå.
Hur kort tid det än är som kroppen är så här STOOOOR så är det inte så roligt när man bara har 2-3 plagg som passar. Alla andra kläder jag har sticker antingen magen ut undertill (osnyggt & kallt), gör jätte ont i magen att ha på sig, kasar upp el ner eller så går dom helt enkelt inte att knäppa.

Det enda som funkar i min garderob just nu är en rosarandig tröja (tror det är en trikå klänning för vanligt folk), 3 par tights i olika gråa & svarta nyanser & en brun kofta. Tom mina extra långa linnen är för korta & morgonrocken når knappt runt längre. Har iofs någon stor gammal skjorta men då ser man ju ännu större ut & det känns bara ännu värre. Ser hellre ut som en stoppad korv.
Vad jag längtar till jag kan använda mina gamla tråkiga kläder igen.

1 kommentar:

  1. Åh, vad jag känner igen mig! Min fjärde/sista graviditet hade jag två klänningar som passade de två sista månaderna. Det var bara att le och vara glad, och ha dem varannan dag...

    /SMASKENS-Annika

    SvaraRadera