torsdag 5 november 2009

sovit bort hela dagen...

Vaknade 02:30 m förvärkar. KUL! :-S Föstår inte dealen med att ha ont utan mening INNAN det är på riktigt. kunde inte somna om då det trots TENS, vetekudde & Alvedon inte ville släppa. Va tom så att en liten glimt av hopp tändes trots att det va oegelbundet. Och jag började fundera på hur vi skulle lägga upp det m dagis, barnvakt osv. Tog en dusch och då försvann det onda. SÅKLART!!
Så när Agnes åkt till dagis vid 9 kröp jag upp i soffan och tog igen nattens missade sömn.
Så min dag har varit skönt händelselös. Har kramat kudden och då & då vaknat och kollat ut på slasket som faller. Jag måste va knäpp för jag tycker tom det är mysigt m snö slask.
Snart kommer A & A hem.
Och jag har ett litet projekt jag startade i morse. Tvätta alla kuddar & täcken i sängen.. Vet inte hur jag ska hinna klart innan det är dags att krypa ner igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar