fredag 27 november 2009

Natten...

Har varit låååång! Kunde absolut inte somna. låg och kollade på "sex and the city" till lite i 4! Kissade 10000 gånger. Sååå tröttsamt det är! Och va inne och pussade om Agnes några gånger. Hon drömde en massa & vid 3 fick hon följa med in till oss.
Och runt halv 2 fick jag ont.. Men som vanligt bara falsklarm. Fast jag har fortf ont idag. Men det har iofs hänt förr oxå. Hade det såhär för några veckor sen. Och inte kom det någon bäbis då.... Tror på det först när ungen är ute. :-) Oregelbundna & korta förvärkar som iofs suger på rätt bra nere i ryggen. TENS:en åker på iaf ... TENS är faktiskt riktigt skönt. Hjälper jätte bra mot förvärkar och det onda i mina fogar..

Va nog på toppen av min förkylning igår och i natt.. För just nu känns det helt okej. Men det kan väl iofs ändras under dagen.
Nu ska jag hämta fram jumbo säcken m ovikt tvätt och kolla på "Maria larssons eviga ögonblick" eller om jag ska kolla "Jack" som jag spelade in härom dagen.. Lagom stora beslut för mig idag!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar