måndag 2 november 2009

Ullared...

Har svårt att se hur denna serien ska kunna locka dit fler kunder (för det måste ju va syftet). Speciellt dom som inte varit där innan. Det gula Varuhuset framstår ju som "Cuckoo´s nest"... Måste ju säga att jag aldrig stött på någon av dom där karaktärerna dom 3-4 ggr jag varit där. Varför måste allt göras sååå extremt? Kunde dom inte letat upp någon vanlig helt normal människa att följa oxå??

Synd att det inte va typ 1:an, 2:an eller kanske 4:an som kom på denna serien istället. Då hade man kanske kunna få se lite roligare saker än en försupen skåning som försöker grilla 1 meter från tältet (inte undra på att hans döttrar försöker hålla sig ifrån kameran) eller 2 överspelande tanter. Hade varit roligare att se när det är fullt ös vid uppackningen av varor eller något. Eller är jag konstig som vill se det vanliga & vardagliga arbetet i varuhuset och inte följa massa knäppa, tragiska och hysteriska människor i jakt efter sina "15 minutes of fame"? Tyckte mest att det va jobbigt & pinsamt..

Det blev nog både första & sista avsnittet jag såg fast jag kommer inte bojkotta varuhuset. Det lär ju bli en sväng dit i vår. :-)

1 kommentar:

  1. Då missade jag med andra ord inget...var lite besviken att jag inte har femman hade gärna sett det. Men nu känns det inte lika illa.

    SvaraRadera