söndag 1 november 2009

söndags shopping...

Idag blev det en sväng till Stinsen. Fick köpt lite nya jeans till Anders. Och så hittade jag ett par inneskor, börjar bli kallt om fötterna här hemma. Och efter mycket om & men hittade jag en pyjamas att såsa runt i framöver. Kände att jag ville ha något nytt & fräscht till BB bla. Super skönt tunt tyg & så sitter den inte åt någonstans. Super nöjd!!


MEN nu till det lite lätt sjuka... En totalt omedveten handling!!!
Jag köpte lite minibäbiskläder för någon månad sen som jag tänkt ha med till BB.
Nu när jag kommer hem och packar upp mitt pyjamasfynd upptäcker jag följande...


Min pyjamas överst & bäbis kläderna nederst.. Smälter minst sagt ihop lite. :-S


Alla kommer tro att vi är en sådan familj som har likadana träningsoveraller....Känns faktiskt lite pinsamt, får hoppas att alla andra mammor & pappor på BB/patienthotellet är så inne i sin bäbis dimma att dom inte märker något!

Man kanske skulle köpa någon ny fin grå randig tröja till Anders oxå. BEHÖVS INTE! Det gjorde vi oxå idag.... Bara Agnes kvar nu! :-) Detta är ju sjukt....

Nu ska jag baka liten kaka!

1 kommentar:

  1. hihi vad fina ni kommer vara när ni matchar ;-)
    hoppas ni får en toppenkväll!

    kram

    SvaraRadera