måndag 16 november 2009

seg dag...

Vaknade vid halv 5 tiden och gick upp och kollade lite "sex & the city" och halv slumrade lite i soffan. Sen har jag sovit halva FM oxå och kollat lite film. Tog ett bad och sen hämtade jag Agnes från dagis. Inte värst spännande alls att skriva om. Sover så mycket jag kan nu för tiden. Vill bara att tiden ska gå faktiskt..

Igår på dagen D kom som sagt/synes ingen bäbis men däremot fick jag ett gäng röda bristningar på magen. :-S Känns lite surt då det va dom första jag någonsin fått under mina 2 graviditeter. Men jag försöker att inte vara för ledsen över det. Inget man kan göra åt det. Och så fort jag deppar i nån sekund får jag dåligt samvete och känner mig ytlig & hemsk.. Man måste väl ha några spår efter sina barn på kroppen. Fick "lång rumpan", snittärr & deg magen av Agnes och dom här ränderna & navel bråcket av denna bäbisen. ;-)

Nu ska jag slänga ihop lite middag till mig & dottern. Anders jobbar seeent ikväll. Trist trist!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar