onsdag 25 november 2009

Varför nu??

Började känna mig krasslig i luftrören igår.. Idag är det samma fast inte värre. Lite tung i skallen, lite ont i halsen men jag tror inte jag har någon feber iaf. :-S Får hoppas att det bara är en vanlig förkylning. Agnes är hemma idag igen. Hennes feber kom tillbaka igår på dagis. Hon är lite snorig men hostan låter bättre iaf..
Nojjar ihjäl mig.. Mantrat är dock: att det är ett snabbt sjukdomsförlopp m svinis, hög feber & hosta och detta har inte gått fort iaf.. Har ju känt mig konsig i halsen hit & dit senaste veckorna. Inte så sugen på att varken föda m 40graders feber, vara ev nysnittad m hosta :-S eller ta dom där Tamiflu tabletterna jag fick av doktor igår. Pest eller kolera..
Well well vi får hoppas att jag slipper allt ovan.
Blir en låååång dag. Anders ska på kurs efter jobbet, söder om stan så han kommer hem först runt 18 tiden.. Och bara för att Agnes har lite feber så är hon inte trött för det. Samma fart och fläkt som alltid. Så ikväll kommer jag vara rätt slut misstänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar