tisdag 3 november 2009

Ännu en lat dag..

Vaknade kl 03:40 när Agnes kom in och sen tog hon över hela sängen. Försökte bära tillbaka henne 2-3 ggr men då vaknade hon. Hade hennes fötter i ryggen & mina armar fick inte plats någonstans. dom är lite i vägen med dom där hårda plast skenorna (mot karpaltunnelsyndromet). Och magen hängde typ utanför sängen så jag gav upp vid halv 5 tiden.
Går mest runt här & pysslar idag. tvättar, letar byrå på blocket, dricker te & väntar på att dagen ska gå.
Kom just på vad jag hade bestämt igår att jag skulle göra idag.. Sortera & ställa iordning i dvd-skåpet. Så kan jag stryka ännu en punkt på min fina "to do" lista.
Nu blev det ju nästan lite stressigt här. ;-) Lunch tajm snart oxå känner jag.
Men först byta byxor. Bäbisen har tröttnat på att ha en hård jeanstights resår över ansiktet och håller på att sparka sönder mina revben i protest. Det va värt ett försök iaf, fick känna mig "påklädd" och lite snygg en liten stund. Nu tillbaka till mysisuniformen. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar