onsdag 18 november 2009

Ibland händer det..

Agnes som inte brukar somna före 21 sa idag till vid halv 7 om välling, sen hämtade vi pyjamas, släckte här nere, gick upp, borstade tänderna och hämtade "kanina" och 20 min senare sov hon.. Utan ett enda gnäll. :-D Underbart!
Synd att Anders jobbar så att vi inte kan njuta av detta tillsammans. Sen att det regnar "in" i vår gamla antenn (Anders har inte bytt än, grrr) så att det inte går att se något på tv är ju lite trist när man väl har chansen att sitta i lugn & ro. Men men. Jag fick sett mitt älskade "Halv 8 hos mig" iaf & fick 3 nya filmer från lovefilm idag så jag klarar mig nog.

Måste ju tacka Agnes farmor för införandet av dessa i vårt hushåll. Agnes älskar dom och kallar dom för "Kaka"... Så nu får hon äta kaka varje dag. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar