tisdag 24 november 2009

Vacuum...

Skulle gjort veckomatsedel igår.. Misslyckades! Skrev upp onsdag: Blodpudding!! Fantasifullt verkligen. Tänkte åka och storhandla idag på FM. Kommer inte hända... Kanske när Anders slutat jobba i EM men det är inte säkert. Ligger för långt fram i tiden för mig.
Har helt tappat all energi och möjlighet att planera framåt. ½ dag i stöten är max. Allt bortom det känns fjärran.
Man skulle ju tycka att sysselsätta sig med annat skulle få tiden att gå men jag lyckas inte... Hela tiden har jag i bakhuvudet...
*ont* Nu kanske... Nähä!
*kniiiip* Nu då?? Nej inte det heller..
*aj aj aj * Nu jäklar.... ELLER HUR!!!

Nu ska jag ta mina lovefilm filmer & krypa i säng igen. God morgon!!

1 kommentar:

  1. Usch, din stackare, det är drygt nu va??! Men du, försök finna någon slags njutning i att ligga nerbäddad i soffan och slökolla på lovefilm. Det kommer komma stunder det närmsta halvåret då du kommer att längta efter det. Det är inte lång tid kvar nu, du klarar det! Jag följer din blogg med spänning, any day now!! :-) Stort lycka till! Och tack för tipset om flaskmatning. Ska försöka hålla det igång. Önskar bara att det varit mindre jobbigt/tidskrävande att mjölka ur... :-) Kram

    SvaraRadera